Kötü Rüya

Paylaş
yaklaşan sınavımsı iş görüşmesi, belli olmayan planlar, iş bulmak, vize alabilmek, tatil yapabilir miyim endişesi... gereksiz ayrıntılar bunların hepsi şu an. mahmut amca'ya benzemeye başlamamı da geçtim, işsiz kalabilirim 5 ay daha, hiç sorun değil. sadece şu çeviriyi vaktinde teslim edebilmem gerek, tek derdim, tek sıkıntım bu, sıyıracağım sanırım, az kaldı. evet, başlıyorum, iki gün içinde devrelerimi yakmadan bu işin altından kalkabilirsem artık kani olacağım ki süper bir insanım ve dar zamanda süper işler yapabiliyorum. yoksa ne halt yiyeceğim, işte onu hiç bilmiyorum. üç, iki, bir, pissssssmii... Kötü Rüya ramazan dolayısıyla ara vermedim hiçbir şeye, hala para veriyorum herhangi bir şeylere. para demişken üzerine yazacağım söyleyeceğim bir sürü cümle var da ne gerek? bu itiraf başlığını da bir nevi günlük gibi düşünmekteyim; ama günü gününe değil! "herhangi bir günlük" tutuyorum kendime. "kendi" de ne kaknem bir kelime. kağıtlara yazıyorum kalem ile... kayda değer bulduğum anlar oluyor ara sıra, kimse görmeden yazıyorum, ben yazarken biri görse tribe giriyorum. yanımda biri varken hiç yazmadım ben, kıza bile. tek yazarım kıza bile.. şansın çok bir kere!

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 29 Temmuz 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder