Servis Harekatları

Paylaş
mesela yeni tanıştığım biri ile adam akıllı sohbet edemiyorum. "hava da çok sıcak bu aralar" tarzı konuşmadan öteye gitmiyor konuştuğumuz konu. sırf bu yüzden yeni yeni insanlarla tanışmaktan çekiniyorum. karşıdan pek muhabbetim olmadığı biri gelirse görmemezlikten gelmeye çalışıyorum veya kısa bir selam verip geçiyorum. duraksayıp bir selam verince o kadar mal bir diyalog geçiyor ki öyle böyle değil. ama biraz vakit geçirdikten sonra çok rahat konuşabiliyorum insanlarla. işte o rahatlığa ulaşıncaya kadar çok sıkıntı oluyor. hele ki hoşlandığım biriyle tanışmaya çalışırken hepten bocalıyorum arkadaş. karşıdaki direkt sıkılıyor muhabbetten. eğer "yok ya iyi bir çocuk" diye düşünürse de işin sonu "ben seni arkadaş olarak görüyorum"'a gidiyor. (tamam çirkin ve şişman olmamın da payı var) Kartal Arçelik Servisi Bakırköy Siemens Servisi Eyüp Vaillant Servisi Sarıyer Vaillant Servisi

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 25 Temmuz 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

1 yorum:

Sucre dedi ki...

;))

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder