Siemens Bir Çok Alanda Uzman Servis

Paylaş
saçma olan şey şu. galatasarayın zibilyon tane kanadı var, sen amrabat'a 8 milyon veriyorsun, melo'ya 7 milyon veremiyorsun. alma amrabatı, koy meloyu takıma. yerine kimi getiriceksin ki, guarin tarzı bir adam alabilecek olsan eyvallah, alamayacaksın ki. sen beni biliyosun, ben seni biliyorum yani. ezik bir yabancıya vereceğin 3 5 milyonun götürüsü, meloya gidecek 7 milyonun götürüsünden 10 kat fazla. fener çıkamayacak zaten gruplara, 12 milyon euron cepte, ne diye böyle çingene pazarlığına girersiniz ki ? bence ne yapılıp edilip alınması gereken oyuncu. bir maya tutmuşsa üstüne gidilir. bu iyi yönetilen her takımda böyledir, hiç alternatif senaryo üretmeyin, sözlükçülerin sikik senaryoları bir işe yarasaydı son 10 senede 8 şampiyonluk almıştık. kaç sene sonra cl deyiz onu bile bilmiyorum, yuh. Bakırköy Siemens Servisi olayının bonservisi değil, alacağı yıllık ücret olduğunu düşündüğüm futbolcu. amrabat'a o kadar bonservis veriliyorsa melo'ya da verilir elbette ama sanırım istediği yıllık ücrette sıkıntı var gibi. gerçi juventus da çakllık yapıyor olabilir. "tek galatasaray istiyor. lazım da onlara. fiyat yukarıda kalsın" şeklinde ama indirime gitmişler. bu ihtimal zayıf. fatih terim'in düşündüğü başka bir oyuncu kesinlikle vardır. ilk kamp bitti. ikinci kamp başlayacak. bi aydan az bi zaman sonra da lig başlayacak. "çilek" herhalde o bölgeye gelecek bi oyuncu. lass diarra olabilir diyorum ben. o da olmazsa, başka sürpriz bi isim olabilir. melo kumarı nasıl bitecek merakla bekliyorum.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 24 Temmuz 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder