Tamam Sensin Goc

Paylaş
istanbul takımlarını kaleminden düşürmeyen spor medyasının ağzına bir türlü almadığı maç. ertem şener bile bu olayı kınadı köşe yazısında. "maradona'nın hastasıyım, george best'in hastasıyım. dur boynuma şu fuları da bağlayayım da total futbolun inceliklerinden anlıyormuş gibi yapayım" diyen gazeteci görünümlü liseliler de çektirsin gitsin. neyse, ben iyisi mi dün bizzat şahit olduklarımı yazayım. eskişehir'deki sözlük yazarları bilir beni, fanatik esesliyim. evden çıktım biraz hava almak için ve soluğu hotfail'in yanında aldım. lakin hotfail'in yanına giderken bazı st. johnstone ve esesli taraftarların birlikte doktorlar caddesinde gezdiklerini ve beraber tezahurat yaptıklarını gördüm, ardından hotfail'in yanına gidip durumu anlattım ve biraz muhabbet ettik. eve gitmek için ayrıldım, lakin 15-20 metre ilerledikten sonra "lan oğlum zaten maça gidemiyorsun işyerinden paranı alamadığın için, bari güzel anılarla ayrıl iskoçlarla bizimkilerin dostluğunu izle" diyerek barlar dokağını turlamaya başladım. ufak bir barın önünde yaklaşık olarak 60-70 kadar st. johnstone ve bizim esesli taraftarların karşılıklı tezahuratlarına şahit oldum. e tabi durur muyum ben, patlattım tezahuratlarımı, sonrası malum eve bir kaç saat geç gittim. bırakamıyor insan o güzel görüntüleri yahu, hatta keşke haftasonu olsaydı şu müsabaka, vallahi sabaha kadar dolaşırdım ve yine tezahuratlarımı yapardım. neyse, uzun lafın kısası maça kahrolarak gidemiyorum ama st. johnstone ve bizim eseslilerin buram buram kardeşlik kokan anılarını hafızama kazıyarak evin yolunu tutuyorum. göstermez tabii efendim, göstermez. sen, rakip taraftarı en güzel şekilde misafir etmiş es es taraftarı kardeşim. kolkola şarkılar söylemişsiniz. yiyip içmişsiniz. muhtemelen bugün de beraberce maçınızı izleyip, tribünleri bayram yerine çevirip, son düdükle beraber misafirlerinizle tokalaşıp, formalarınızı değişip, imkanı olanlarınızın perth'te görüşme dilekleri ile stadyumdan ayrılacaksınız. bu medeniyet neden haber olsun ki türkiye'de? es es neden haber olsun ki "ulusal" istanbul basınında? adamların eteklerini kaldırın, taciz edin, bir şeyler yapın ki olay çıksın. babalar gibi atarız two size manşetimizi, sonrası sen sağ, medya selamet, adamlar ölü... iyilik güzellik işte...

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 19 Temmuz 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder