Dolgu Topuk Ayakkabı Modelleri

Paylaş
şimdi bu iki kız türünü ben birebir gözlerimle gördüm. trollük falan değil bildiğin hani kanlı canlı şahit olduğum kız türleri bunlar. ben bunları çok rahat genelleyedebilirim. hiç de gocunmam yani.

az önce günlük olağan masturbasyonumu yaptıktan sonra duşa girdim, nedense aklıma bu konu geldi, hani çok kötü davranışlar sergileyen kızlar var, etikdışı, tasvip edilmeyecek davranışlar yapan. peki bu kızlar bu davranışları tek başına mı yapıyor amınakoyim? kızı suçlamak kolay, kendinden 16 yaş küçük kızı sikip bırakan yavşağa niye suç atmıyorduk ki? ya da bacımsın çektiği kızı domaltma peşinde olan orospu çocuğunu? illaki suç kızda mı?

kızın burda bir suçu varsa, karşısındaki adamın niyetini Dolgu Topuk Ayakkabı Modelleri anlamamak olabilir. "ayy o öyle şey düşünmez bana, soyun yat dönüp yatmaz" denilen adam, harbiden öyle olmayabilir. ama oladabilir. farkındalık önemli bir şey.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 27 Aralık 2011 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder