Elişi Örnekleri

Paylaş
moda dediğin göre göre alıştığın şeyi giymektir. misal; uzun hırka. efendim ben bu uzun hırkayı en son 10 sene önce giymiştim, "bir daha da sitsen giymem. o zamanlar gençtik, yaptık bir hata" felan diye salladıkça sallıyordum. ama sene 2011 ve artık uzun hırka giymeyen kadını dövüyorlar. herkesin üstünde bir uzun hırka. ben de göre göre, gözüme hoş gelmeye başladı. neticede gelinen nokta; ben bu yazıyı yazarken üzerimde uzun bir hırka var. evet tükürdüğümü şöyle bol salyalı bir şekilde yaladım. itirafımdır bir yerde.

$u ya$ima kadar kendisiyle i$im olmadiydi. ha ali$veri$ yaparken ister istemez az bucuk dahil oluyorsun, eh cunku o senenin modasina gore uretilmi$ nesneler aliyorsun. ama benim aldiklarim genelde daha uzun vadeli giysilerdi. cunku zaten 15 ya$imdan sonra bir uc dort sene sadece siyah, hadi olmadi mor bordo filan giydim. e o Elişi Örnekleri zaman zaten modaymi$, hipmi$ ilgilenmiyorsun, gotik mi, viktoryen mi, ortacag $atosunda $arap icerken giyilebilir mi onlara bakiyorsun. ha onlari gene sevip giymiyor muyuz, elbette giyiyoruz. ama artik her gun giymiyoruz.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 26 Aralık 2011 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder