Pike Takımları Örnekleri

Paylaş
velhasil kendi icimde done done bu uc tur arasinda gidip geliyor, giysilerimi bunlara gore aliyordum son on senedir. o sene neler modaymi$, uzun etekler gitti kisa etekler geldi, yok efenim vatkalar döndü, yuksek bel du$uk bel filan, bunlari hic bilmedim, umursamadim, dikkatimi bile cekmedi.

ama bir senedir $u pastoral giysi olayi moda oldu ya, deliriyorum, heyhat! her yerlerde agac, ku$, geyik desenli bluzler, cicekli cicekli elibseler, altina botlar cizmeler, takilarda yine cicek ve hayvan figurleri, bayku$ yuzukler, agac kolyeler, saca takilan kuma$ cicekler...
i$te bunlar piyasaya cikinca ben bir anda moda takip eder oldum. aman takip edeyim gundemi bileyim degil, oyle guzel $eyler goruyorum ki her yanda, dergi kari$tirmaktan, fashion blog okumaktan, surekli h&m ziyaretleri yapmaktan kendimi alamiyorum. on sene Pike Takımları Örnekleri once cicekli elbise bulmak zordu (gercekten!), anneanne tarzina kacmadan cicekli elbise giyemiyordunuz genc ya$inizda, i$te ben buldukca giydim, daha cok giymek istedim, olamadi. $imdi ne kadar anneanne iseniz o kadar hip oluyorsunuz, ellerinizi kollarinizi pagan agac cicek ku$ ogeleriyle doldurabiliyorsunuz, kafaniza geyik boynuzu takip gezseniz kimse bir $ey demeyecek. eh!

cicekli elbise, orgu hirka, taba rengi bot. bunlari "bu kiz ne giymi$ ya" dedirtmeden bana giydirdigi icin bu ara modayi se-vi-yo-rum. (verdim rahatladim gibi oldu)

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 26 Aralık 2011 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder