Bağcılar Kombi Servisi

Paylaş
can erik denen şeyi sevmem gerektiği kadar sevmiyorum. yaz yaklaşınca milletin resmen ağzı sulanıyor lan erik görünce.. bana böyle bişey olmuyor. ama sırf utandığım için gidip, "laaaan can erik laaaan.." diye gidip alıyorum, yiyorum. yemeyince suçlu hissediyorum resmen. çileği daha çok severim ama hiç, "çilek laaaan" diye koşup çilek aldığımı bilmem. neyse. Bağcılar Kombi Servisi buraya bir sürü itiraf yazmak istiyorum ama gereksiz buldugum için yazmıyorum. kim ne yapsın diyorum ama istiyorum yazmak. ama yazmıyorum. ama...

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 3 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder