Bosch Çankaya

Paylaş
ablamla aramızda 5 yaş var ve ben ünv.deyken o çalışmaya başlamıştı haliyle bir anda benden daha çok kıyafeti olmaya başladı, sonra bir gün arkadaşlarla büyük adaya gittik kışın rum bir teyzenin ahşap kocaman evinde jumbanın üzerinde balkona sahip odayı tuttuk yağmurdan ıslanan paçalarım kurusun diye ablamdan çaldığım onun yepyeni pantolonunu sanki radyotörmüş gibicesine katalitik sobanın üzerine koydum tabiki uçları tutuştu hemen söndürdüm ama yaklaşık 7cm lik bir problem vardı bende paçaları kısalttırıp aldığım yere koydum o ara annem gelmişti, anneme kızdı ablam nasıl yıkamışssın deli gibi çekmiş pantolon diye ben hiç ses çıkarmadım tabiki. Bosch Çankaya yine ablama gelen bir küpe daha paketinde duruyordu bende o gece tesadüf dışarı çıkarken ne var ya şunu bi takiim bakiim nasılmış dedim herşey iyi hoş dönerken küpenin teki düşmüş bende pakete özenle o bir taneyi koydum ablam 2 sene o küpenin eşini aradı canım kıyamam.

Benzer Yazılar



Dipnot
Bu yazı 3 Nisan 2012 günü yazılmıştır.. Yazdığım yazıları RSS 2.0 sistemini kullanarak takip edebilir, dilerseniz yorum yapabilirsiniz.

0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder